2011. november 20., vasárnap

Gyermek voltam

Sokat gondolkodom rajta,
Hogy mi életemnek célja
Megkérdezhettem mindenkit
Hittem, hogy tán lesz, ki segít
Anyám csak azt válaszolta,
Hogy boldog lehessek újra
Gyermek voltam, nem értettem
Újra boldog sose lettem
Az apám csöndben hallgatott
Majd nagy dolgokra oktatott
Gyermek voltam, nem tanultam
Az "élet-vizsgán" meg is buktam
Bátyámat is megkérdeztem
Ő Istenről beszélt nekem
Gyermek voltam, nem volt hitem
Üres is lett az életem
Nővérem elmosolyodott
"Higgy magadban!" - így biztatott
Gyermek voltam, kételkedtem
Most senki sem bízik bennem
Nagyapám csak annyit mondott
Figyelj arra, mit Úr adott
Gyermek voltam, nem figyeltem
Mindenemet elvesztettem
Nagyanyámhoz is elmentem
Dolgozni tanított engem
Gyermek voltam, elfeledtem
Fontos ember sose lettem


Hogyha egyszer megkérdeznél
Mi az, miért az ember él
Csak hallhatnék, nem felelnék
Bárcsak újra gyermek lennék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése